ناگفته ها
کلبه باران

میدانی گل یاس ام ؟؟؟

حقیقت انسان به آن چه اظهار میکند نیست !!!

بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن عاجز است

بخاطر این هست که میگویند: 

 اگرخواستی کسی را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به ناگفته هایش گوش فرابسپار.

ولی تو دانی ناگفته هارا  !!!

 

توهمان حرف های ناگفته منی که دردفترخاطرات دلم همیشه زنده وخواناخواهدبود
 
من همیشه  از خدا خواستم، نغمه های عشق مرا به گوشت برساند
 
تا مرا آنچنانکه هستم باورم کنی نه آنچنانکه در خاطروذهنت نقش بسته !!!
 
باور کنی....تا بودونبود مرا هرگز فراموش نکنی و باورم کنی که من همچون سایه ام
 
و به دنبالت هستم  تا هرگز نپنداری تنهایی
 
نپنداری دیگه فردمورد اعتمادی پیرامونت نیسست ؟ ولی ...
 
خود بهتر میدانی دل همیشه نگران من با یاد چشمان بارانی آرام می شود
 
حس میکنم زندگی باتو زیباست حتی اگر کور باشم!!!
 
خوش آهنگ است حتی اگر کر باشم!!!
 
مسحور کننده است حتی اگر فلج باشم!!!ا
 
ما بی ارزش است اگرثانیه ای عاشق تونباشم...
 
عشق من وتو آهنگ یک زندگی است
 
عین سادگی است
 
عشق عاشقانه کویروباران است
 
من فکر میکنم زندگی خیلی کوتاهتر ازآن است که به حسرت و هجران بگذرد
 
وقلب ها گرامی تر از آنند که بشکنند !!!
 
هرچه یارخواست هرچه یارطلب کرد،به حرمت عشق باقامت کوتاه زندگی،ارج بنهیم!!!
 
درک اش کنیم آری زندگی کوتاه است وپشیمانی بعدناکامی ازرسیدن بهم فایده ای ندارد!!!
 
ضجحه وناله ندامت از شکستن دل عاشق دیگر ارزشی ندارد!!!
 
آنچه دراین وادی عشق  به دست می آید با خنده نمی ماند
 
و آنچه از دست برود باگریه جبران نمی شود
 
فردا خورشید طلوع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم
 
هیچکس حتی تو گل یاسم!!! از طوفان دلم آگاه نیست
 
هیچ کس ازآه دلم به جزدل شوریده خود خبرندارد
 
کاش همیشه بودی !!! درهمه لحظه ها با حس بودن با حس وجود
 
کاش بودی تا برای قلب من زندگی شیرین تر ازاین بود که هست 
 
کاش بودی تا لبان سردمن بیخبر از موج وبیخبرازدریاتنهابه تصویرخیالت بوسه نمیزد.
 
 آپلود


نوشته شده در 18 / 2برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت